Det här gör du hos oss
Som teknisk IT-support hos oss kommer du att hantera och administrera våra externa webbplatser och stötta våra interna kunder över hela världen. Du arbetar främst med Adobe Experience Cloud och ger support via vår centrala helpdesk, Service Now. Dina arbetsuppgifter i korthet innebär att du kommer att:
- Stöttar och administrera företagets externa webbplatser som drivs i Adobe Experience Manager
- Ger teknisk support via vårt ärendehanteringssystem (Service Now) för cirka 200 ärenden per månad
- Testar nya funktionaliteter och utför buggrapportering
- Sätta upp nya webbplatser och driver förbättringsprojekt
- Säkerställer att våra system och processer fungerar smidigt
Ditt team och arbetsplats
Du kommer att ingå i ett team med seniora kollegor. Vi är inspirerade av agila principer. Vi har kul tillsammans och motiveras av att ge god service till våra kollegor som finns runt om i världen. Vi har ett öppet och inkludernade arbetsklimat där vi hjälps åt och lär av varandra.
Mer om dig
Mer om dig
Vi söker dig som har förmåga att jobba strukturerat och vågar ta initiativ. Du är mycket kundorienterad och strävar alltid att ge service i världsklass samt har god har god kommunikationsförmåga. Det är viktigt att du behärskar engelska flytande i tal och skrift och har förmåga att anpassa din kommunikation efter mottagarens tekniska nivå.
Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av:
- webbsupport och CMS-system, helst Adobe AEM
- ärendehanteringssystem som Service Now och Jira
Övrig information:
Detta är ett konsultuppdrag där du kan vara antingen underkonsult via Ada Digital eller anställd som konsult hos Ada Digital. Uppdraget förväntas pågå i 6 månader med möjlighet till anställning hos kund efter det.
Låter det som du? Skicka din ansöka direkt då vi gör urval löpande och uppdraget ska tillsättas omgående.